LA JAM SESSION DEL PASSAT DIJOUS 4 DE FEBRER

Molt a contracor, tot i col·laborar en la seva preparació, no vaig poder participar a la Jam del dijous passat. Pel que m’han comentat tant companys músics com organitzadors, aquesta Jam va tornar a ser una demostració més que el Jazz amb arrels tradicionals té una gran acceptació i un públic fidel. Una de les novetats d’aquesta jam va ser la participació de Kike Angulo, un guitarrista ple se sensibilitat i alhora de dinamisme dins de la línia de Wes Montgomery, Kenny Burrell i altres.

Després de més de dos mesos d’interrupció per les vacances de Nadal i altres activitats de la Fundació, la Nau Ivanow es va tornar a omplir d’aficionats (experts i no tan experts) amb ganes de gaudir d’una bona estona de música.

La trobada fou un èxit i aquesta era la finalitat d’una Jam que havíem titulat “Meetin’ Pint” (Punt de Trobada), amb la intenció de remarcar aquesta complicitat entre músics i públic que provoca la música que des de la Fundació Jazz Class promocionem.

Per la meva part, passat el moment de sana enveja que em provocà no haver-hi estat, només em queda desitjar que ens puguem veure en la propera Jam que segurament contindrà una agradable sorpresa.

Fins aviat.

TONI GILI

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada